Püspökhatvan

Püspökhatvan Község Önkormányzata


3.2.2 Számviteli beszámolók

Szöveges beszámoló a 2021-es költségvetési évről:

Az Áht. 87. § b) pontja értelmében a vagyonról és a költségvetés végrehajtásáról az éves beszámolók alapján évente, az elfogadott költségvetéssel összehasonlítható módon, az év utolsó napján érvényes szervezeti, besorolási rendnek megfelelően záró számadást (a továbbiakban: zárszámadást) kell készíteni.

A 2021. éves elemi költségvetési beszámoló a Magyar Államkincstárhoz határidőben benyújtásra került, pénzügyileg jóváhagyott állapotú. Az önkormányzat által készített zárszámadás tartalmában igazodik az adatszolgáltatás keretében elkészített beszámolóhoz, mely döntően a bevételek és kiadások teljesítésének alakulásáról, a vagyoni helyzetről nyújt információt. Ennek megfelelően az önkormányzat összevont költségvetési beszámolója az önkormányzat, valamint az önkormányzat irányítása alá tartozó költségvetési szervek beszámolóit tartalmazza.

A költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII. 31.) kormányrendelet 11. §-a alapján a költségvetési szerv vezetője köteles nyilatkozatban értékelni a költségvetési szerv belső kontrollrendszerének minőségét. A vezetői nyilatkozatot a polgármester a zárszámadási rendelet tervezettel együtt a képviselő-testület elé terjeszti.

Püspökhatvan Község Önkormányzat Polgármestere az önkormányzat és intézményei 2021. évi költségvetését a 2/2021. (III. 16.) önkormányzati rendelettel fogadta el. A költségvetés tervezésekor érvényesült az a rendelkezés, mely szerint az önkormányzatok az éves költségvetésükben működési forráshiányt nem tervezhettek.

A pénzügyi gazdálkodás alapvető gondolata az előző években kialakított megfontolt és takarékos gazdálkodás továbbvitele, ezáltal is elősegítve az önkormányzat pénzügyi és likviditási stabilitásának megteremtését. Ezen alapelv érvényesítése jegyében a működési kiadások a takarékosság és a hatékonyság szem előtt tartása mellett kerülnek felhasználásra. A nem kötelező feladatokhoz, ezen belül a társadalmi önszerveződések támogatásához rendelt kiadások a korábbi évi mértéknek megfelelő szinten kerültek tervezésre.

A 2021. év valamennyi gazdasági szereplő, így Önkormányzatunk és intézményei számára is egy rendkívüli, sok kihívást tartogató esztendő volt. Feladatainkat folyamatosan, egész évben felül kellett vizsgálnunk a költségvetési egyensúly és a likviditás biztosításának érdekében. Az év folyamán feszes költségvetési gazdálkodás volt jellemző mind az Önkormányzatnál, mind pedig a fenntartása alá tartozó intézményeknél. Mindezek mellett biztosítanunk kellett a járványügyi védekezéshez és a megelőzéshez kapcsolódóan Önkormányzatunkra háruló többletfeladatok ellátásának finanszírozását is.

Püspökhatvan Község Önkormányzata 2021. évben is biztosította az Mötv - ben foglalt kötelező feladatok ellátását. Az önkormányzati intézmények működése zavartalan volt, ez azonban csak szigorú takarékos gazdálkodás mellett valósulhatott meg

Püspökhatvan Község Önkormányzata 2021. évi gazdálkodása az alábbi elvek alapján történt:

- intézményeink működésének folyamatos biztosítása maximális takarékosság mellett,

- az önkormányzati és intézményi bevételek maximalizálása,

- pályázati lehetőségek kihasználása, elsősorban az önerőt nem igénylő pályázatok (különösen Magyar Falu Pályázatok) vonatkozásában,

- a folyamatban lévő pályázatok sikeres befejezése, a fenntartási időszakokra vállalt kötelezettségek teljesítése,

- törekedni kellett a már bevezetett adók tekintetében az adóbeszedések hatékonyságára.

A fenntartható fejlődés érdekében folyamatosan elemeztük a gazdasági folyamatokat, figyelembe véve az önkormányzat erre irányuló döntéseit. A 2021. évi költségvetés teljesítéséhez a forráshiány pótlására működési hitel felvételére nem került sor.


Püspökhatvan Község Ökormányzata


2.4 A szerv nyilvántartásai

  a., Kereskedelmi tevékenység bejelentésével kapcsolatos nyilvántartás
  b. Méhek bejelentésével kapcsolatos nyilvántartás

 

Püspökhatvan Község Önkormányzata


2.3 Közszolgáltatások Mötv. szerinti biztosítása, így különösen:

1. településfejlesztés, településrendezés;

2. településüzemeltetés (köztemetők kialakítása és fenntartása, a közvilágításról való gondoskodás, kéményseprő-ipari szolgáltatás biztosítása, a helyi közutak és tartozékainak kialakítása és fenntartása, közparkok és egyéb közterületek kialakítása és fenntartása, gépjárművek parkolásának biztosítása);

3. a közterületek, valamint az önkormányzat tulajdonában álló közintézmény elnevezése;

4. egészségügyi alapellátás, az egészséges életmód segítését célzó szolgáltatások;

5. környezet-egészségügy (köztisztaság, települési környezet tisztaságának biztosítása, rovar- és rágcsálóirtás);

6. óvodai ellátás;

7. kulturális szolgáltatás, a kulturális örökség helyi védelme; a helyi közművelődési tevékenység támogatása;

8. gyermekjóléti szolgáltatások és ellátások;

9. szociális szolgáltatások és ellátások, amelyek keretében települési támogatás állapítható meg;

10. lakás- és helyiséggazdálkodás;

11. helyi környezet- és természetvédelem, vízgazdálkodás, vízkárelhárítás;

12. honvédelem, polgári védelem, katasztrófavédelem, helyi közfoglalkoztatás;

13. helyi adóval, gazdaságszervezéssel és a turizmussal kapcsolatos feladatok;

14. sport, ifjúsági ügyek;

15. nemzetiségi ügyek;

16. közreműködés a település közbiztonságának biztosításában;

17. hulladékgazdálkodás.


Püspökhatvan Község Önkormányzata


2.2.3 Kereskedelmi ügyitézés

A kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény (továbbiakban: Kertv.), a szolgáltatási tevékenység megkezdésének és folytatásának általános szabályairól szóló 2009. évi LXXVI. törvény (továbbiakban. Szolgtv.) és a kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről szóló 210/2009. (IX. 29.) Korm. rendelet (továbbiakban: Kr.) tartalmazza a bejelentés és működési engedély alapján gyakorolható kereskedelmi tevékenységek folytatásának szabályait.

A Kr. a kereskedelmi tevékenység bejelentésének és az üzletek működési engedélye kiadásának, a kereskedők és az üzletek nyilvántartásának, valamint a kereskedelmi tevékenység egyes kereskedési formákban való folytatásának részletes szabályait állapítja meg.

A rendelet alkalmazásában

Bejelentés-köteles termékkörök: a Kr. 6. mellékletében meghatározott termékkörök.
Engedélyköteles kereskedelmi termékkörök: a Kr. 3. mellékletében meghatározott termékkörök.

Az eljárások illetéke, díja

  • Bejelentés-köteles tevékenység: 2021. január 1-jétől illetékmentes.
  • Adatváltozás bejelentése: Illetékmentes
  • Működési engedély: Illetékmentes
  • Adatváltozás bejelentése: Illetékmentes

Eljáró hatóság

A mozgóbolt útján folytatott kereskedelmi tevékenység, az üzleten kívüli kereskedelem, a csomagküldő kereskedelem, az automatából történő értékesítés, valamint a közlekedési eszközön folytatott értékesítés esetében a kereskedő székhelye szerinti település jegyzője jár el.

A többi kereskedelmi tevékenység esetén a tevékenység helye szerinti jegyző az illetékes kereskedelmi hatóság.

Eljárás bejelentés-köteles termékkörök esetén

Bejelentés-köteles termékkör esetén a bejelentés megtételét követően megkezdhető a kereskedelmi tevékenység.
Bejelentés: az erre a célra rendszeresített formanyomtatványon, becsatolva a szükséges dokumentumokat.

Amennyiben jogszabály előírja egyes termékkörök esetén, hogy a forgalmazáshoz külön hatóság engedélye szükséges, akkor – bár működési engedélyt nem kell kérni – a külön engedély iránti kérelmet a tevékenység kötelező bejelentésével együtt a jegyzőhöz is be lehet nyújtani, aki azt továbbítja a külön engedély kiadására illetékes hatósághoz.

Élelmiszerek kereskedelmi forgalomba hozatalához 2021. július 1-től nem kell külön engedélyt kérni, a kereskedőnek azonban FELIR azonosítóval kell rendelkezni. Tájékoztatás a FELIR azonosítóról: https://portal.nebih.gov.hu/documents/10182/1166156/FELIR+tajekoztato.pdf

Vendéglátás folytatása esetén a Kr. 4. mellékletében megjelölt vendéglátási formát is be kell jelenteni. A kereskedő köteles regisztrálni a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ honlapján (www.ntak.hu) és rendelkeznie kell az NTAK számára adatot szolgáltató szoftverrel.

Eljárás üzletköteles termékkörök esetén

Üzletköteles termékkört csak jogerős működési engedély birtokában lehet értékesíteni.

A működési engedély kiadására irányuló kérelmet az erre a célra rendszeresített formanyomtatványon kell a kereskedelmi tevékenység szerint illetékes jegyzőhöz benyújtani, becsatolva szükséges dokumentumokat.

Amennyiben a kérelem megfelel a vonatkozó jogszabályoknak, a kereskedelmi hatóság lefolytatja a működési engedélyes eljárást, majd a működési engedély megadásával egyidejűleg az üzletet nyilvántartásba veszi. A jegyző által vezetett nyilvántartás közhiteles hatósági nyilvántartásnak minősül. A jegyző által vezetett nyilvántartás nyilvános, a jegyző a nyilvántartást az önkormányzat honlapján közzéteszi.

Adatváltozás bejelentése bejelentés-köteles és működési engedély köteles termékköröknél

A kereskedő a nyilvántartás adataiban bekövetkezett változást haladéktalanul, illetve a nyitva tartási idő változását az azt megelőző nyolc napon belül köteles bejelenteni a jegyzőnek, mint szolgáltatás felügyeletét ellátó hatóságnak. A jegyző az adatokban történt változást a bejelentés alapján a nyilvántartásba bejegyzi.

Az üzlet használatára jogosult személyében történő változást – amennyiben az üzletben folytatott tevékenységet, illetve forgalmazott üzletköteles termékkört nem érinti – annak megfelelő igazolása mellett az új jogosult köteles bejelenteni.

Megszüntetés

Bejelentés-köteles kereskedelmi tevékenységnél: a Szolgtv. 24. § (3) alapján a szolgáltatási tevékenység megszüntetését a szolgáltató köteles a szolgáltatás felügyeletét ellátó hatóságnak a megszűnést követően haladéktalanul bejelenteni.

Üzletköteles-termékkörök esetén

az üzlet megszűnését a megszűnést követő nyolc napon belül be kell jelenteni a jegyzőnek. A jegyző a bejelentést követően haladéktalanul visszavonja a működési engedélyt, és az üzletet törli a nyilvántartásból.

Bejelentés vagy engedély nélkül végzett kereskedelmi tevékenység esetén

A szolgáltatás felügyeletét ellátó hatóság ellenőrzi a bejelentési kötelezettség teljesítését. Ha a szolgáltatás felügyeletét ellátó hatóság ellenőrzése során megállapítja, hogy a szolgáltató a bejelentésköteles tevékenységet bejelentés nélkül ténylegesen folytatja, ideértve azt az esetet is, ha a szolgáltató a bejelentés előírt adataiban bekövetkezett változás bejelentését elmulasztotta, bírságot szab ki.

A bírság összege a 186/2009 (IX.10.) Korm. rendelet 2. § (1.) bek. alapján az adott szolgáltatási tevékenység bejelentésére előírt illeték vagy igazgatási szolgáltatási díj húszszorosának megfelelő összeg, de legfeljebb ötvenezer forint.

Ügyleírás

A Kertv., a Szolgtv. és a Kr. tartalmazza a bejelentés és működési engedély alapján gyakorolható kereskedelmi tevékenységek folytatásának szabályait.

Magyarország területén kereskedelmi tevékenységet végezni bejelentés-köteles kereskedelmi tevékenység esetén az illetékes jegyzőhöz történő bejelentést követően, üzletköteles termékek esetén jogerős működési engedély birtokában lehet.

Csatolt okiratok

  • nem a kérelmező tulajdonában lévő üzlet esetében az üzlet használatának jogcímére vonatkozó igazoló okirat (a tulajdoni lap kivételével) pl. bérleti szerződés;
  • haszonélvezet esetében – ha nem a tulajdonos vagy a haszonélvező a kérelmező – a haszonélvező hozzájárulását igazoló okirat;
  • közös tulajdonban álló üzlet esetében, ha nem a tulajdonostársak közössége a kérelmező, a tulajdonostársak hozzájárulását igazoló okirat.

Mellékletek

  • igazolás egyéni vállalkozó nyilvántartásba vételéről vagy cégkivonat (végzés), aláírási címpéldány (cég esetén);
  • képviseleti eljárás esetén írásbeli meghatalmazás
  • tevékenység megkezdésekor a vásárlók könyve hitelesítés céljából
  • kommunális hulladék elszállításáról szóló vállalkozói szerződés

Ügyintézés határideje

Az ügyintézési határidő bejelentés beérkezésétől számított 8 nap, illetve a kérelem beérkezésétől számított 25 nap.

Az alkalmazott jogszabályok

  • 2005. évi CLXIV. törvény a kereskedelemről;
  • 2009. évi LXXVI. törvény a szolgáltatási tevékenység megkezdésének és folytatásának általános szabályairól;
  • 210/2009. (IX. 29.) Korm. rendelet a kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről;
  • 2016. évi CL. törvény az általános közigazgatási rendtartásról;
  • 1990. évi XCIII. törvény az illetékekről (továbbiakban: Itv.);
  • 186/2009. (IX. 10.) Korm rendelet a bejelentésköteles szolgáltatási tevékenységek tekintetében a bejelentés elmulasztása esetén fizetendő bírságról, továbbá a szolgáltatás felügyeletét ellátó hatóságok általános kijelöléséről;

Egyéb fontos tudnivalók

Bejelentéshez kötött kereskedelmi tevékenység esetén a bejelentést követően megkezdhető a működés, működési engedély-köteles kereskedelmi tevékenység csak jogerős működési engedély birtokában végezhető. Adatváltozást haladéktalanul, nyitvatartási idő módosítást és megszűnést 8 napon belül kell az illetékes jegyzőhöz bejelenteni.

Ügyintézés

Ügyintézés helye:
Püspökhatvani Közös Önkormányzati Hivatal
2682 Püspökhatvan, Kertsor u. 25.

Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8.00-16.00
Szerda: 8.00-16.00
Péntek: 8.00-12.00

Ügyintéző elérhetősége:
Tel: 27/783-181-32 mellék

06-70-903-6147

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Tájékoztató az elektronikus ügyintézésről

A kérelmeket az adott nyomtatványt letöltve és azt kitöltve az e-Papír szolgáltatás keretében is benyújthatja.

Az elektronikus ügyintézésről ide kattintva tájékozódhat.

Az E-papír szolgáltatás elérhetősége: https://epapir.gov.hu/

Részletes tájékoztatás az E-papír szolgáltatásról: https://epapir.gov.hu/sugo

epapir_felhasznalo_kezikonyv


Püspökhatvan Község Önkormányzata


2.2.2 Adóügyek

Püspökhatvan község helyi adói:

 

Magánszemélyek kommunális adója

mértéke: 12 000 ft /év/ingatlan

Fizetési határidő: 03.15. és 09.15.

 

Helyi iparűzési adó

mértéke: 1,5 %

Fizetési határidő: 03.15. és 09.15.

 

Talajterhelési díj

csak csatornázatlan ingatlan (lakóház) esetében

mértéke: éves vízmennyiség x 1200 x 1,5

Fizetési határidő: a bevallás benyújtásával egy időben, tárgyévet követő év 03. 31.

Ügyintézés

Ügyintézés helye:
Püspökhatvani Közös Önkormányzati Hivatal
2682 Püspökhatvan, Kertsor u. 25.

Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8.00-16.00
Szerda: 8.00-16.00
Péntek: 8.00-12.00

Ügyintéző elérhetősége:
Tel: 27/783-181-32 mellék

06-70-903-6147

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.


Püspökhatvan Község Önkormányzata


2.2.1 Okmányügy

Az okmányügyi ügyintézés a Pest Megyei Kormányhivatal Váci Járási Hivatala Kormányablak Osztályán történik (Vác, Dr. Csányi László krt. 16.), de lakcímbejelentés illetve lakcímváltozás ügyében a nyomtatvány a Püspökhatvani Közös Önkormányzati Hivatalban is benyújtható, ahol továbbításra kerül a Váci Járási Hivatal felé.

A Pest Megyei Kormányhivatal Váci Járási Hivatalának elérhetősége:

http://www.kormanyhivatal.hu

http://www.vac.hu

Váci Járási Hivatal Püspökhatvani Kirendeltsége

Ügyfélfogadás helyszíne: 2682 Püspökhatvan, Kertsor u. 25.

Telefon: 20/281-22-20

Ügyfélfogadás időpontjai:

Hétfő: 12.00 – 16.00 óráig
Kedd: 13:00 - 16:00 óráig
Szerda: 13.00 – 16.00 óráig

Járási Hivatal állandó ügysegédje: Komárominé Skuczi Krisztina

Hiányzása esetén a Járási Hivatal Vezetője által kirendelt ügyintéző helyettesíti.


Püspökhatvan Község Önkormányzata


2.1 A szerv alaptevékenysége, feladat- és hatásköre

Alaptevékenység államháztartási szakágazata:

841105 Helyi önkormányzatok és társulások igazgatási tevékenysége

Alaptevékenység fő TEÁOR kódja:

8411 Általános közigazgatás

011130 Önkormányzatok és önkormányzati hivatalok jogalkotó és általános igazgatási tevékenysége

011140 Országos és helyi nemzetiségi önkormányzatok igazgatási tevékenysége

013320 Köztemető-fenntartás és -működtetés

013350 Az önkormányzati vagyonnal való gazdálkodással kapcsolatos feladatok

016010 Országgyűlési, önkormányzati és európai parlamenti képviselőválasztásokhoz kapcsolódó tevékenységek

016020 Országos és helyi népszavazással kapcsolatos tevékenységek

041233 Hosszabb időtartamú közfoglalkoztatás

045160 Közutak, hidak, alagutak üzemeltetése, fenntartása

064010 Közvilágítás

066010 Zöldterület-kezelés

066020 Város-, községgazdálkodási egyéb szolgáltatások

072111 Háziorvosi alapellátás

082030 Művészeti tevékenységek (kivéve: színház)

082044 Könyvtári szolgáltatások

082092 Közművelődés - hagyományos közösségi kulturális értékek gondozása

091110 Óvodai nevelés, ellátás szakmai feladatai

091120 Sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai nevelésének, ellátásának szakmai feladatai

091130 Nemzetiségi óvodai nevelés, ellátás szakmai feladatai

091140 Óvodai nevelés, ellátás működtetési feladatai

096015 Gyermekétkeztetés köznevelési intézményben

096025 Munkahelyi étkeztetés köznevelési intézményben

104037 Intézményen kívüli gyermekétkeztetés

104042 Család és gyermekjóléti szolgáltatások

106010 Lakóingatlan szociális célú bérbeadása, üzemeltetése

106020 Lakásfenntartással, lakhatással összefüggő ellátások


Püspökhatvan Község Önkormányzata

1.4 Közalapítványok

Szervezet nyilvántartási száma

13-01-0001232

Megnevezés

Püspökhatvanért Közalapítvány

Képviselőjének neve

Czifra-Kovács Zita (elnök)

Idegen nyelvű elnevezés

Idegen nyelvű elnevezés nincs bejegyezve

Székhely ország

Magyarország

Szervezet székhelye

2682 Püspökhatvan, Kertsor u. 25.

Szervezet típusa

Alapítvány, közalapítvány

Alapitvány típusa

Közalapítvány

Állapot

Nyilvántartásba vett

Országos azonosító

1400/60453/1996/604531996

Eljáró bíróság neve

Budapest Környéki Törvényszék

Ügyszám

1400/Pk.60453/1996

Bírósági határozat száma

22

Jogerőre emelkedésének időpontja

2020.04.20

Bejegyzés típus

Változtatás

Bejegyzés dátuma

2020.04.20

Régi nyilvántartási szám formátum

1232/1996

Létesítő okirat kelte

2020.03.04

Alapítvány jellege

Nyílt alapítvány

Elektronikus kapcsolattartási cím:

Elektronikus kapcsolattartási cím nincs bejegyezve

Cél szerinti leírás

A községben az oktatás, a kultúrális élet, az egészségügy és sport fejlesztése, az ifjuság önálló életkezdési lehetőségek támogatása.

Vagyonfelhasználás mértéke

Vagyonfelhasználás mértéke - nincs bejegyezve

Vagyonfelhasználás mód

A vagyon teljes egészében felhsználható a célokra.

Általános rendelkezés a képviselet gyakorlásának módjáról

Általános rendelkezés nincs bejegyezve

 

Püspökhatvan Község Önkormányzata

1.3 Gazdálkodási szerezetek

  a., A településen nincs önkormányzati fenntartású gazdálkodó szervezet.

Püspökhatvan Község Önkormányzata

1.2 Felügyelt költségvetési szervek

  a., Püspökhatvani Közös Önkormányzati Hivatal
  b., Püspökhatvani Eszetrlánc Óvoda és Bölcsőde
  c., Püspökhatvani Gyermekélelmezési Konyha

 

Püspökhatvan Község Önkormányzata

1.1.3 Szerv vezetői

  Polgármester   Bátyi József  
  Alpolgármester   Várszegi Imre  
  Jegyző   Dr. Demeter-Bankó Nikolett  

Püspökhatvan Község Önkormányzata


1.1.2 Szervezeti felépítés

  Polgármester   Bátyi József
  Alpolgármester   Várszegi Imre
  Képviselők   Czerovszki István
      Czifra József
      Deményné Lami Katalin
      Margetán Imre
      Várszegi György

Püspökhatvan Község Önkormányzata

1.1.1
 Elérhetőségi adatok 

  Hivatalos név: Püspökhatvan Község Önkormányzata
Székhely: 2682 Püspökhatvan, Kertsor u. 25.
Postacím:
Honlap: https://puspokhatvan.hu/
Tel: 27/783-181, 27/783-183
E-mail:

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Hivatal dolgozói: részletek
 

Ügyfélfogadás rendje

<table style="border: 1px solid #009900; width: 100%;" align="left" border="1" cellpadding="2" cellspacing="0">
<tbody>
<tr>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" colspan="6" valign="middle" align="center"><strong>Az Önkormányzat, Körjegyzőség ügyfélfogadási rendje</strong></td>
</tr>
<tr>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center"></td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center"><strong>Hétfő</strong></td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center"><strong>Kedd</strong></td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center"><strong>Szerda</strong></td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center"><strong>Csütörtök</strong></td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center"><strong>Péntek</strong></td>
</tr>
<tr>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="left"><a href="index.php?option=com_contact&amp;view=contact&amp;catid=7:kepvisel-testuelet&amp;id=6-szekeres-rezs"><strong>Polgármester</strong></a></td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">08 - 12<br />13 - 16</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">13 - 16</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">-</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">08 - 12<br />13 - 16</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">09 - 12</td>
</tr>
<tr>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="left"><a href="index.php?option=com_contact&amp;view=contact&amp;catid=5:acsa-csvar-koezsegek-koerjegyzsegenek-hivatala&amp;id=1-kiskutine-cseri-maria"><strong>Körjegyző</strong></a></td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">Csővár<br />09 - 12</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">-</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">
<p>09 - 12<br />13 - 15</p>
</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">09 - 12</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">Csővár<br />09 - 12</td>
</tr>
<tr>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="left"><a href="index.php?option=com_contact&amp;view=contact&amp;catid=5:acsa-csvar-koezsegek-koerjegyzsegenek-hivatala&amp;id=5-szeverenyi-bernadett"><strong>Igazgatás</strong></a></td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">08 - 12<br />13 - 16</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">-</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">08 - 12<br />13 - 16</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">-</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">09 - 12</td>
</tr>
<tr>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="left"><strong><a href="index.php?option=com_contact&amp;view=contact&amp;catid=5:acsa-csvar-koezsegek-koerjegyzsegenek-hivatala&amp;id=3-nemecz-palne">Adó</a>- és <a href="index.php?option=com_contact&amp;view=contact&amp;catid=5:acsa-csvar-koezsegek-koerjegyzsegenek-hivatala&amp;id=2--cziczka-mihalyne">Pénzügy</a></strong></td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">08 - 12<br />13 - 16</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">-</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">08 - 12<br />13 - 16</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">-</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">09 - 12</td>
</tr>
<tr>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="left"><strong>Pénztár</strong></td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">08 - 16</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">12 - 16</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">08 - 16</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">-</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">-</td>
</tr>
</tbody>
</table>

Püspökhatvan Község Ökormányzata

Közérdekű adatok


1. Szervezeti, személyzeti adatok
  1.1 Kapcsolat, szervezet, vezetők
    1.1.1 Elérhetőségi adatok
    1.1.2 A szervezeti felépítés
    1.1.3 A szerv vezetői
  1.2 A felügyelt költségvetési szervek
  1.3 Gazdálkodó szervezetek
  1.4 Közalapítványok
  1.5 Lapok
  1.6 Felettes, felügyeleti, törvényességi ellenőrzést gyakorló szervek
     
2. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
  2.1 A szerv alaptevékenysége, feladat- és hatásköre
  2.2 A hatósági ügyek intézésének rendjével kapcsolatos adatok
    2.2.1 Okmányügy
    2.2.2 Adóügy
    2.2.3 Kereskedelmi ügyintézés
  2.3 Közszolgáltatások
  2.4 A szerv nyilvántartásai
  2.5 Nyilvános kiadványok
  2.6 Döntéshozatal, ülések, jegyzőkönyvek
  2.7 A szerv döntései, határozatai, rendeletei, koncepciók, tervezetek, javaslatok
  2.8 Pályázatok
  2.9 Közérdekű adatok igénylése
  2.10 Közzétételi listák
     
3. Gazdálkodási adatok
  3.1 A működés törvényessége, ellenőrzése
    3.1.1 Vizsgálatok, ellenőrzések listája
    3.1.2 Az Állami Számvevőszék ellenőrzései
    3.1.3 Egyéb ellenőrzések, vizsgálatok
    3.1.4 A működés eredményessége, teljesítmény
    3.1.5 Működési statisztika
  3.2 Költségvetések, beszámolók
    3.2.1 Éves költségvetések
    3.2.2 Számviteli beszámolók
    3.2.3 A költségvetés végrehajtása
  3.3 Működés
    3.3.1 A foglalkoztatottak
    3.3.2 Támogatások
    3.3.3 Szerződések
    3.3.4 Koncessziók
    3.3.5 Egyéb kifizetések