Püspökhatvan Község Önkormányzata
3.2.2 | Számviteli beszámolók |
Szöveges beszámoló a 2021-es költségvetési évről:
Az Áht. 87. § b) pontja értelmében a vagyonról és a költségvetés végrehajtásáról az éves beszámolók alapján évente, az elfogadott költségvetéssel összehasonlítható módon, az év utolsó napján érvényes szervezeti, besorolási rendnek megfelelően záró számadást (a továbbiakban: zárszámadást) kell készíteni.
A 2021. éves elemi költségvetési beszámoló a Magyar Államkincstárhoz határidőben benyújtásra került, pénzügyileg jóváhagyott állapotú. Az önkormányzat által készített zárszámadás tartalmában igazodik az adatszolgáltatás keretében elkészített beszámolóhoz, mely döntően a bevételek és kiadások teljesítésének alakulásáról, a vagyoni helyzetről nyújt információt. Ennek megfelelően az önkormányzat összevont költségvetési beszámolója az önkormányzat, valamint az önkormányzat irányítása alá tartozó költségvetési szervek beszámolóit tartalmazza.
A költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII. 31.) kormányrendelet 11. §-a alapján a költségvetési szerv vezetője köteles nyilatkozatban értékelni a költségvetési szerv belső kontrollrendszerének minőségét. A vezetői nyilatkozatot a polgármester a zárszámadási rendelet tervezettel együtt a képviselő-testület elé terjeszti.
Püspökhatvan Község Önkormányzat Polgármestere az önkormányzat és intézményei 2021. évi költségvetését a 2/2021. (III. 16.) önkormányzati rendelettel fogadta el. A költségvetés tervezésekor érvényesült az a rendelkezés, mely szerint az önkormányzatok az éves költségvetésükben működési forráshiányt nem tervezhettek.
A pénzügyi gazdálkodás alapvető gondolata az előző években kialakított megfontolt és takarékos gazdálkodás továbbvitele, ezáltal is elősegítve az önkormányzat pénzügyi és likviditási stabilitásának megteremtését. Ezen alapelv érvényesítése jegyében a működési kiadások a takarékosság és a hatékonyság szem előtt tartása mellett kerülnek felhasználásra. A nem kötelező feladatokhoz, ezen belül a társadalmi önszerveződések támogatásához rendelt kiadások a korábbi évi mértéknek megfelelő szinten kerültek tervezésre.
A 2021. év valamennyi gazdasági szereplő, így Önkormányzatunk és intézményei számára is egy rendkívüli, sok kihívást tartogató esztendő volt. Feladatainkat folyamatosan, egész évben felül kellett vizsgálnunk a költségvetési egyensúly és a likviditás biztosításának érdekében. Az év folyamán feszes költségvetési gazdálkodás volt jellemző mind az Önkormányzatnál, mind pedig a fenntartása alá tartozó intézményeknél. Mindezek mellett biztosítanunk kellett a járványügyi védekezéshez és a megelőzéshez kapcsolódóan Önkormányzatunkra háruló többletfeladatok ellátásának finanszírozását is.
Püspökhatvan Község Önkormányzata 2021. évben is biztosította az Mötv - ben foglalt kötelező feladatok ellátását. Az önkormányzati intézmények működése zavartalan volt, ez azonban csak szigorú takarékos gazdálkodás mellett valósulhatott meg
Püspökhatvan Község Önkormányzata 2021. évi gazdálkodása az alábbi elvek alapján történt:
- intézményeink működésének folyamatos biztosítása maximális takarékosság mellett,
- az önkormányzati és intézményi bevételek maximalizálása,
- pályázati lehetőségek kihasználása, elsősorban az önerőt nem igénylő pályázatok (különösen Magyar Falu Pályázatok) vonatkozásában,
- a folyamatban lévő pályázatok sikeres befejezése, a fenntartási időszakokra vállalt kötelezettségek teljesítése,
- törekedni kellett a már bevezetett adók tekintetében az adóbeszedések hatékonyságára.
A fenntartható fejlődés érdekében folyamatosan elemeztük a gazdasági folyamatokat, figyelembe véve az önkormányzat erre irányuló döntéseit. A 2021. évi költségvetés teljesítéséhez a forráshiány pótlására működési hitel felvételére nem került sor.
Püspökhatvan Község Önkormányzata
3.2.1 | Éves költségvetések |
|
a., | 2022.évi költségvetés |
Püspökhatvan Község Ökormányzata
2.7 | A szerv döntései, határozatai, rendeletei, koncepciók, tervezetek, javaslatok | |
a., | Rendeletek | |
b. | Határozatok |
Püspökhatvan Község Ökormányzata
2.5 | Nyilvános kiadványok | |
a., | nincs |
Püspökhatvan Község Ökormányzata
2.4 | A szerv nyilvántartásai | |
a., | Kereskedelmi tevékenység bejelentésével kapcsolatos nyilvántartás | |
b. | Méhek bejelentésével kapcsolatos nyilvántartás |
Püspökhatvan Község Önkormányzata
2.3 | Közszolgáltatások Mötv. szerinti biztosítása, így különösen: |
1. településfejlesztés, településrendezés;
2. településüzemeltetés (köztemetők kialakítása és fenntartása, a közvilágításról való gondoskodás, kéményseprő-ipari szolgáltatás biztosítása, a helyi közutak és tartozékainak kialakítása és fenntartása, közparkok és egyéb közterületek kialakítása és fenntartása, gépjárművek parkolásának biztosítása);
3. a közterületek, valamint az önkormányzat tulajdonában álló közintézmény elnevezése;
4. egészségügyi alapellátás, az egészséges életmód segítését célzó szolgáltatások;
5. környezet-egészségügy (köztisztaság, települési környezet tisztaságának biztosítása, rovar- és rágcsálóirtás);
6. óvodai ellátás;
7. kulturális szolgáltatás, a kulturális örökség helyi védelme; a helyi közművelődési tevékenység támogatása;
8. gyermekjóléti szolgáltatások és ellátások;
9. szociális szolgáltatások és ellátások, amelyek keretében települési támogatás állapítható meg;
10. lakás- és helyiséggazdálkodás;
11. helyi környezet- és természetvédelem, vízgazdálkodás, vízkárelhárítás;
12. honvédelem, polgári védelem, katasztrófavédelem, helyi közfoglalkoztatás;
13. helyi adóval, gazdaságszervezéssel és a turizmussal kapcsolatos feladatok;
14. sport, ifjúsági ügyek;
15. nemzetiségi ügyek;
16. közreműködés a település közbiztonságának biztosításában;
17. hulladékgazdálkodás.
Püspökhatvan Község Önkormányzata
2.2.3 | Kereskedelmi ügyitézés |
A kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény (továbbiakban: Kertv.), a szolgáltatási tevékenység megkezdésének és folytatásának általános szabályairól szóló 2009. évi LXXVI. törvény (továbbiakban. Szolgtv.) és a kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről szóló 210/2009. (IX. 29.) Korm. rendelet (továbbiakban: Kr.) tartalmazza a bejelentés és működési engedély alapján gyakorolható kereskedelmi tevékenységek folytatásának szabályait.
A Kr. a kereskedelmi tevékenység bejelentésének és az üzletek működési engedélye kiadásának, a kereskedők és az üzletek nyilvántartásának, valamint a kereskedelmi tevékenység egyes kereskedési formákban való folytatásának részletes szabályait állapítja meg.
A rendelet alkalmazásában
Bejelentés-köteles termékkörök: a Kr. 6. mellékletében meghatározott termékkörök.
Engedélyköteles kereskedelmi termékkörök: a Kr. 3. mellékletében meghatározott termékkörök.
Az eljárások illetéke, díja
- Bejelentés-köteles tevékenység: 2021. január 1-jétől illetékmentes.
- Adatváltozás bejelentése: Illetékmentes
- Működési engedély: Illetékmentes
- Adatváltozás bejelentése: Illetékmentes
Eljáró hatóság
A mozgóbolt útján folytatott kereskedelmi tevékenység, az üzleten kívüli kereskedelem, a csomagküldő kereskedelem, az automatából történő értékesítés, valamint a közlekedési eszközön folytatott értékesítés esetében a kereskedő székhelye szerinti település jegyzője jár el.
A többi kereskedelmi tevékenység esetén a tevékenység helye szerinti jegyző az illetékes kereskedelmi hatóság.
Eljárás bejelentés-köteles termékkörök esetén
Bejelentés-köteles termékkör esetén a bejelentés megtételét követően megkezdhető a kereskedelmi tevékenység.
Bejelentés: az erre a célra rendszeresített formanyomtatványon, becsatolva a szükséges dokumentumokat.
Amennyiben jogszabály előírja egyes termékkörök esetén, hogy a forgalmazáshoz külön hatóság engedélye szükséges, akkor – bár működési engedélyt nem kell kérni – a külön engedély iránti kérelmet a tevékenység kötelező bejelentésével együtt a jegyzőhöz is be lehet nyújtani, aki azt továbbítja a külön engedély kiadására illetékes hatósághoz.
Élelmiszerek kereskedelmi forgalomba hozatalához 2021. július 1-től nem kell külön engedélyt kérni, a kereskedőnek azonban FELIR azonosítóval kell rendelkezni. Tájékoztatás a FELIR azonosítóról: https://portal.nebih.gov.hu/documents/10182/1166156/FELIR+tajekoztato.pdf
Vendéglátás folytatása esetén a Kr. 4. mellékletében megjelölt vendéglátási formát is be kell jelenteni. A kereskedő köteles regisztrálni a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ honlapján (www.ntak.hu) és rendelkeznie kell az NTAK számára adatot szolgáltató szoftverrel.
Eljárás üzletköteles termékkörök esetén
Üzletköteles termékkört csak jogerős működési engedély birtokában lehet értékesíteni.
A működési engedély kiadására irányuló kérelmet az erre a célra rendszeresített formanyomtatványon kell a kereskedelmi tevékenység szerint illetékes jegyzőhöz benyújtani, becsatolva szükséges dokumentumokat.
Amennyiben a kérelem megfelel a vonatkozó jogszabályoknak, a kereskedelmi hatóság lefolytatja a működési engedélyes eljárást, majd a működési engedély megadásával egyidejűleg az üzletet nyilvántartásba veszi. A jegyző által vezetett nyilvántartás közhiteles hatósági nyilvántartásnak minősül. A jegyző által vezetett nyilvántartás nyilvános, a jegyző a nyilvántartást az önkormányzat honlapján közzéteszi.
Adatváltozás bejelentése bejelentés-köteles és működési engedély köteles termékköröknél
A kereskedő a nyilvántartás adataiban bekövetkezett változást haladéktalanul, illetve a nyitva tartási idő változását az azt megelőző nyolc napon belül köteles bejelenteni a jegyzőnek, mint szolgáltatás felügyeletét ellátó hatóságnak. A jegyző az adatokban történt változást a bejelentés alapján a nyilvántartásba bejegyzi.
Az üzlet használatára jogosult személyében történő változást – amennyiben az üzletben folytatott tevékenységet, illetve forgalmazott üzletköteles termékkört nem érinti – annak megfelelő igazolása mellett az új jogosult köteles bejelenteni.
Megszüntetés
Bejelentés-köteles kereskedelmi tevékenységnél: a Szolgtv. 24. § (3) alapján a szolgáltatási tevékenység megszüntetését a szolgáltató köteles a szolgáltatás felügyeletét ellátó hatóságnak a megszűnést követően haladéktalanul bejelenteni.
Üzletköteles-termékkörök esetén
az üzlet megszűnését a megszűnést követő nyolc napon belül be kell jelenteni a jegyzőnek. A jegyző a bejelentést követően haladéktalanul visszavonja a működési engedélyt, és az üzletet törli a nyilvántartásból.
Bejelentés vagy engedély nélkül végzett kereskedelmi tevékenység esetén
A szolgáltatás felügyeletét ellátó hatóság ellenőrzi a bejelentési kötelezettség teljesítését. Ha a szolgáltatás felügyeletét ellátó hatóság ellenőrzése során megállapítja, hogy a szolgáltató a bejelentésköteles tevékenységet bejelentés nélkül ténylegesen folytatja, ideértve azt az esetet is, ha a szolgáltató a bejelentés előírt adataiban bekövetkezett változás bejelentését elmulasztotta, bírságot szab ki.
A bírság összege a 186/2009 (IX.10.) Korm. rendelet 2. § (1.) bek. alapján az adott szolgáltatási tevékenység bejelentésére előírt illeték vagy igazgatási szolgáltatási díj húszszorosának megfelelő összeg, de legfeljebb ötvenezer forint.
Ügyleírás
A Kertv., a Szolgtv. és a Kr. tartalmazza a bejelentés és működési engedély alapján gyakorolható kereskedelmi tevékenységek folytatásának szabályait.
Magyarország területén kereskedelmi tevékenységet végezni bejelentés-köteles kereskedelmi tevékenység esetén az illetékes jegyzőhöz történő bejelentést követően, üzletköteles termékek esetén jogerős működési engedély birtokában lehet.
Csatolt okiratok
- nem a kérelmező tulajdonában lévő üzlet esetében az üzlet használatának jogcímére vonatkozó igazoló okirat (a tulajdoni lap kivételével) pl. bérleti szerződés;
- haszonélvezet esetében – ha nem a tulajdonos vagy a haszonélvező a kérelmező – a haszonélvező hozzájárulását igazoló okirat;
- közös tulajdonban álló üzlet esetében, ha nem a tulajdonostársak közössége a kérelmező, a tulajdonostársak hozzájárulását igazoló okirat.
Mellékletek
- igazolás egyéni vállalkozó nyilvántartásba vételéről vagy cégkivonat (végzés), aláírási címpéldány (cég esetén);
- képviseleti eljárás esetén írásbeli meghatalmazás
- tevékenység megkezdésekor a vásárlók könyve hitelesítés céljából
- kommunális hulladék elszállításáról szóló vállalkozói szerződés
Ügyintézés határideje
Az ügyintézési határidő bejelentés beérkezésétől számított 8 nap, illetve a kérelem beérkezésétől számított 25 nap.
Az alkalmazott jogszabályok
- 2005. évi CLXIV. törvény a kereskedelemről;
- 2009. évi LXXVI. törvény a szolgáltatási tevékenység megkezdésének és folytatásának általános szabályairól;
- 210/2009. (IX. 29.) Korm. rendelet a kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről;
- 2016. évi CL. törvény az általános közigazgatási rendtartásról;
- 1990. évi XCIII. törvény az illetékekről (továbbiakban: Itv.);
- 186/2009. (IX. 10.) Korm rendelet a bejelentésköteles szolgáltatási tevékenységek tekintetében a bejelentés elmulasztása esetén fizetendő bírságról, továbbá a szolgáltatás felügyeletét ellátó hatóságok általános kijelöléséről;
Egyéb fontos tudnivalók
Bejelentéshez kötött kereskedelmi tevékenység esetén a bejelentést követően megkezdhető a működés, működési engedély-köteles kereskedelmi tevékenység csak jogerős működési engedély birtokában végezhető. Adatváltozást haladéktalanul, nyitvatartási idő módosítást és megszűnést 8 napon belül kell az illetékes jegyzőhöz bejelenteni.
Ügyintézés
Ügyintézés helye:
Püspökhatvani Közös Önkormányzati Hivatal
2682 Püspökhatvan, Kertsor u. 25.
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8.00-16.00
Szerda: 8.00-16.00
Péntek: 8.00-12.00
Ügyintéző elérhetősége:
Tel: 27/783-181-32 mellék
06-70-903-6147
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Tájékoztató az elektronikus ügyintézésről
A kérelmeket az adott nyomtatványt letöltve és azt kitöltve az e-Papír szolgáltatás keretében is benyújthatja.
Az elektronikus ügyintézésről ide kattintva tájékozódhat.
Az E-papír szolgáltatás elérhetősége: https://epapir.gov.hu/
Részletes tájékoztatás az E-papír szolgáltatásról: https://epapir.gov.hu/sugo
Püspökhatvan Község Önkormányzata
2.2.2 | Adóügyek |
Püspökhatvan község helyi adói:
Magánszemélyek kommunális adója
mértéke: 12 000 ft /év/ingatlan
Fizetési határidő: 03.15. és 09.15.
Helyi iparűzési adó
mértéke: 1,5 %
Fizetési határidő: 03.15. és 09.15.
Talajterhelési díj
csak csatornázatlan ingatlan (lakóház) esetében
mértéke: éves vízmennyiség x 1200 x 1,5
Fizetési határidő: a bevallás benyújtásával egy időben, tárgyévet követő év 03. 31.
Ügyintézés
Ügyintézés helye:
Püspökhatvani Közös Önkormányzati Hivatal
2682 Püspökhatvan, Kertsor u. 25.
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8.00-16.00
Szerda: 8.00-16.00
Péntek: 8.00-12.00
Ügyintéző elérhetősége:
Tel: 27/783-181-32 mellék
06-70-903-6147
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Püspökhatvan Község Önkormányzata
2.2.1 | Okmányügy |
Az okmányügyi ügyintézés a Pest Megyei Kormányhivatal Váci Járási Hivatala Kormányablak Osztályán történik (Vác, Dr. Csányi László krt. 16.), de lakcímbejelentés illetve lakcímváltozás ügyében a nyomtatvány a Püspökhatvani Közös Önkormányzati Hivatalban is benyújtható, ahol továbbításra kerül a Váci Járási Hivatal felé.
A Pest Megyei Kormányhivatal Váci Járási Hivatalának elérhetősége:
Váci Járási Hivatal Püspökhatvani Kirendeltsége
Ügyfélfogadás helyszíne: 2682 Püspökhatvan, Kertsor u. 25.
Telefon: 20/281-22-20
Ügyfélfogadás időpontjai:
Hétfő: 12.00 – 16.00 óráig
Kedd: 13:00 - 16:00 óráig
Szerda: 13.00 – 16.00 óráig
Járási Hivatal állandó ügysegédje: Komárominé Skuczi Krisztina
Hiányzása esetén a Járási Hivatal Vezetője által kirendelt ügyintéző helyettesíti.
Püspökhatvan Község Önkormányzata
2.1 | A szerv alaptevékenysége, feladat- és hatásköre |
Alaptevékenység államháztartási szakágazata: |
841105 Helyi önkormányzatok és társulások igazgatási tevékenysége |
Alaptevékenység fő TEÁOR kódja: |
8411 Általános közigazgatás |
011130 Önkormányzatok és önkormányzati hivatalok jogalkotó és általános igazgatási tevékenysége
011140 Országos és helyi nemzetiségi önkormányzatok igazgatási tevékenysége
013320 Köztemető-fenntartás és -működtetés
013350 Az önkormányzati vagyonnal való gazdálkodással kapcsolatos feladatok
016010 Országgyűlési, önkormányzati és európai parlamenti képviselőválasztásokhoz kapcsolódó tevékenységek
016020 Országos és helyi népszavazással kapcsolatos tevékenységek
041233 Hosszabb időtartamú közfoglalkoztatás
045160 Közutak, hidak, alagutak üzemeltetése, fenntartása
064010 Közvilágítás
066010 Zöldterület-kezelés
066020 Város-, községgazdálkodási egyéb szolgáltatások
072111 Háziorvosi alapellátás
082030 Művészeti tevékenységek (kivéve: színház)
082044 Könyvtári szolgáltatások
082092 Közművelődés - hagyományos közösségi kulturális értékek gondozása
091110 Óvodai nevelés, ellátás szakmai feladatai
091120 Sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai nevelésének, ellátásának szakmai feladatai
091130 Nemzetiségi óvodai nevelés, ellátás szakmai feladatai
091140 Óvodai nevelés, ellátás működtetési feladatai
096015 Gyermekétkeztetés köznevelési intézményben
096025 Munkahelyi étkeztetés köznevelési intézményben
104037 Intézményen kívüli gyermekétkeztetés
104042 Család és gyermekjóléti szolgáltatások
106010 Lakóingatlan szociális célú bérbeadása, üzemeltetése
106020 Lakásfenntartással, lakhatással összefüggő ellátások
Váckisújfalu Község Önkormányzata
1.6 | Felettes, felügyeleti, törvényességi ellenőrzést gyakorló szervek | |
a., | Pest Megyei Kormányhivatal Címe: 1052 Budapest, Városház u. 7. |
Püspökhatvan Község Önkormányzata
1.5 | Lapok | |
a., | Hétközlap: https://izotoptarsulas.hu/mediaban/hetkozlap/ |
Püspökhatvan Község Önkormányzata
1.4 | Közalapítványok |
Szervezet nyilvántartási száma |
13-01-0001232 |
Megnevezés |
Püspökhatvanért Közalapítvány |
Képviselőjének neve |
Czifra-Kovács Zita (elnök) |
Idegen nyelvű elnevezés |
Idegen nyelvű elnevezés nincs bejegyezve |
Székhely ország |
Magyarország |
Szervezet székhelye |
2682 Püspökhatvan, Kertsor u. 25. |
Szervezet típusa |
Alapítvány, közalapítvány |
Alapitvány típusa |
Közalapítvány |
Állapot |
Nyilvántartásba vett |
Országos azonosító |
1400/60453/1996/604531996 |
Eljáró bíróság neve |
Budapest Környéki Törvényszék |
Ügyszám |
1400/Pk.60453/1996 |
Bírósági határozat száma |
22 |
Jogerőre emelkedésének időpontja |
2020.04.20 |
Bejegyzés típus |
Változtatás |
Bejegyzés dátuma |
2020.04.20 |
Régi nyilvántartási szám formátum |
1232/1996 |
Létesítő okirat kelte |
2020.03.04 |
Alapítvány jellege |
Nyílt alapítvány |
Elektronikus kapcsolattartási cím: |
Elektronikus kapcsolattartási cím nincs bejegyezve |
Cél szerinti leírás |
A községben az oktatás, a kultúrális élet, az egészségügy és sport fejlesztése, az ifjuság önálló életkezdési lehetőségek támogatása. |
Vagyonfelhasználás mértéke |
Vagyonfelhasználás mértéke - nincs bejegyezve |
Vagyonfelhasználás mód |
A vagyon teljes egészében felhsználható a célokra. |
Általános rendelkezés a képviselet gyakorlásának módjáról |
Általános rendelkezés nincs bejegyezve |
Püspökhatvan Község Önkormányzata
1.3 | Gazdálkodási szerezetek | |
a., | A településen nincs önkormányzati fenntartású gazdálkodó szervezet. |
Püspökhatvan Község Önkormányzata
1.2 | Felügyelt költségvetési szervek | |
a., | Püspökhatvani Közös Önkormányzati Hivatal | |
b., | Püspökhatvani Eszetrlánc Óvoda és Bölcsőde | |
c., | Püspökhatvani Gyermekélelmezési Konyha |
Püspökhatvan Község Önkormányzata
1.1.3 | Szerv vezetői | |||
Polgármester | Bátyi József | |||
Alpolgármester | Várszegi Imre | |||
Jegyző | Dr. Demeter-Bankó Nikolett | |||
Püspökhatvan Község Önkormányzata
1.1.2 | Szervezeti felépítés | ||
Polgármester | Bátyi József | ||
Alpolgármester | Várszegi Imre | ||
Képviselők | Czerovszki István | ||
Czifra József | |||
Deményné Lami Katalin | |||
Margetán Imre | |||
Várszegi György |
Püspökhatvan Község Önkormányzata
1.1.1 |
Elérhetőségi adatok |
|
Hivatalos név: | Püspökhatvan Község Önkormányzata | |
Székhely: | 2682 Püspökhatvan, Kertsor u. 25. | |
Postacím: | ||
Honlap: | https://puspokhatvan.hu/ | |
Tel: | 27/783-181, 27/783-183 | |
E-mail: |
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. |
|
Hivatal dolgozói: | részletek | |
Ügyfélfogadás rendje | ||
<tbody>
<tr>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" colspan="6" valign="middle" align="center"><strong>Az Önkormányzat, Körjegyzőség ügyfélfogadási rendje</strong></td>
</tr>
<tr>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center"></td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center"><strong>Hétfő</strong></td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center"><strong>Kedd</strong></td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center"><strong>Szerda</strong></td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center"><strong>Csütörtök</strong></td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center"><strong>Péntek</strong></td>
</tr>
<tr>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="left"><a href="index.php?option=com_contact&view=contact&catid=7:kepvisel-testuelet&id=6-szekeres-rezs"><strong>Polgármester</strong></a></td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">08 - 12<br />13 - 16</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">13 - 16</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">-</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">08 - 12<br />13 - 16</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">09 - 12</td>
</tr>
<tr>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="left"><a href="index.php?option=com_contact&view=contact&catid=5:acsa-csvar-koezsegek-koerjegyzsegenek-hivatala&id=1-kiskutine-cseri-maria"><strong>Körjegyző</strong></a></td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">Csővár<br />09 - 12</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">-</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">
<p>09 - 12<br />13 - 15</p>
</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">09 - 12</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">Csővár<br />09 - 12</td>
</tr>
<tr>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="left"><a href="index.php?option=com_contact&view=contact&catid=5:acsa-csvar-koezsegek-koerjegyzsegenek-hivatala&id=5-szeverenyi-bernadett"><strong>Igazgatás</strong></a></td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">08 - 12<br />13 - 16</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">-</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">08 - 12<br />13 - 16</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">-</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">09 - 12</td>
</tr>
<tr>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="left"><strong><a href="index.php?option=com_contact&view=contact&catid=5:acsa-csvar-koezsegek-koerjegyzsegenek-hivatala&id=3-nemecz-palne">Adó</a>- és <a href="index.php?option=com_contact&view=contact&catid=5:acsa-csvar-koezsegek-koerjegyzsegenek-hivatala&id=2--cziczka-mihalyne">Pénzügy</a></strong></td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">08 - 12<br />13 - 16</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">-</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">08 - 12<br />13 - 16</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">-</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">09 - 12</td>
</tr>
<tr>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="left"><strong>Pénztár</strong></td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">08 - 16</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">12 - 16</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">08 - 16</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">-</td>
<td style="border: 1px solid #009900; height: 35px;" valign="middle" align="center">-</td>
</tr>
</tbody>
</table>
Püspökhatvan Község Ökormányzata
Közérdekű adatok
1. | Szervezeti, személyzeti adatok | ||||||
1.1 | Kapcsolat, szervezet, vezetők | ||||||
1.1.1 | Elérhetőségi adatok | ||||||
1.1.2 | A szervezeti felépítés | ||||||
1.1.3 | A szerv vezetői | ||||||
1.2 | A felügyelt költségvetési szervek | ||||||
1.3 | Gazdálkodó szervezetek | ||||||
1.4 | Közalapítványok | ||||||
1.5 | Lapok | ||||||
1.6 | Felettes, felügyeleti, törvényességi ellenőrzést gyakorló szervek | ||||||
2. | Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok | ||||||
2.1 | A szerv alaptevékenysége, feladat- és hatásköre | ||||||
2.2 | A hatósági ügyek intézésének rendjével kapcsolatos adatok | ||||||
2.2.1 | Okmányügy | ||||||
2.2.2 | Adóügy | ||||||
2.2.3 | Kereskedelmi ügyintézés | ||||||
2.3 | Közszolgáltatások | ||||||
2.4 | A szerv nyilvántartásai | ||||||
2.5 | Nyilvános kiadványok | ||||||
2.6 | Döntéshozatal, ülések, jegyzőkönyvek | ||||||
2.7 | A szerv döntései, határozatai, rendeletei, koncepciók, tervezetek, javaslatok | ||||||
2.8 | Pályázatok | ||||||
2.9 | Közérdekű adatok igénylése | ||||||
2.10 | Közzétételi listák | ||||||
3. | Gazdálkodási adatok | ||||||
3.1 | A működés törvényessége, ellenőrzése | ||||||
3.1.1 | Vizsgálatok, ellenőrzések listája | ||||||
3.1.2 | Az Állami Számvevőszék ellenőrzései | ||||||
3.1.3 | Egyéb ellenőrzések, vizsgálatok | ||||||
3.1.4 | A működés eredményessége, teljesítmény | ||||||
3.1.5 | Működési statisztika | ||||||
3.2 | Költségvetések, beszámolók | ||||||
3.2.1 | Éves költségvetések | ||||||
3.2.2 | Számviteli beszámolók | ||||||
3.2.3 | A költségvetés végrehajtása | ||||||
3.3 | Működés | ||||||
3.3.1 | A foglalkoztatottak | ||||||
3.3.2 | Támogatások | ||||||
3.3.3 | Szerződések | ||||||
3.3.4 | Koncessziók | ||||||
3.3.5 | Egyéb kifizetések | ||||||